Doprava a platba
Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 2-6 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, nejpozději do 10 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.
1. Způsob dopravy:
-
V cenně poštovného je již započteno balné.
Poštovné se zásadně u velkých zásilek určuje podle hmotnosti zásilky.
Poštovné a balné ZDARMA je u zboží v hodnotě nad 1500Kč při platbě předem
Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do třetího dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.
-
V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. U obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní
2. Způsob platby
Osobní odběr do 3 dnů v místě firmy Adriné s light, Nádražní 606, Havlíčkův Brod: ZDARMA
-
Bankovním převodem na číslo účtu u Komerční banky :78-7973870207 / 0100
Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 300,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.
3. Převzetí zboží od dopravce:
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na číslo 739 056 184 nebo e-mailem: obchod@prirodni-cesta.cz Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
-
v případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. -
v případě dopravy službou PPL:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.
Poznámka:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte, nejdřív zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu: obchod@prirodni-cesta.cz nebo na tel. čísle 739 056 184. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.
V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás ihned kontaktujte telefonicky nebo e-mailem, jsme tu pro Vás!
4. Problémy s doručením
Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.
-
na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
-
ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému České pošty
-
v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
-
pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží
- V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti, či problému s dopravou nás ihned kontaktujte telefonicky na číslo 739 056 184 nebo e-mailem obchod@prirodni-cesta.cz